Garantie en klachten
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@terheynolifestyle.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Welkom op de site van ter Heyno Lifestyle.
Mijn voorkeur gaat vooral uit naar mooie stoere, sobere en sfeervolle woonaccessoires in landelijke stijl.
Vanuit de passie voor deze woonstijl is de website / webwinkel ter Heyno Lifestyle ontstaan.
Regelmatig ga ik op zoek naar unieke woonaccessoires en komen er nieuwe artikelen in de webwinkel.
Heeft u een vraag of zoekt u een bepaald item, neem dan gerust contact op via mail of app:
Mail: info@terheynolifestyle.nl
App: 06-42922513
Met vriendelijke groet,
Lilian
WebwinkelKeur Klantbeoordelingen
[WEBWINKELKEURWIDGET layout=new_default theme=dark color=#ea0e8b view=slider amount=6 language=1]
Nieuws
Volg ter Heyno Lifestyle ook op Facebook en Instagram (zie de links onder aan de homepage), hier post ik regelmatig nieuwe artikelen en mooie sfeerplaatjes.